Alenka Žbogar (Avtor)

Povzetek

Ljubezenska tematika je recepcijsko blizu tako gimnazijcem kot dijakom 4-letnih srednjih strokovnih šol in zato odpira vrata razumevanju sodobne slovenske kratke proze, nastale po letu 1980. Analiza obstoječih učnih gradiv bo pokazala, katera sodobna slovenska kratkoprozna besedila bi bilo mogoče še predlagati za šolsko obravnavo, in to ob konkretnih predlogih za njihovo didaktično izpeljavo, diferenciirano za gimnazije in srednje strokovne šole.

Ključne besede

slovenska književnost;sodobna slovenska književnost;kratka proza;ljubezenska tematika;srednje šole;književna didaktika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 821.163.6-321.2.09"1980/20":373.5.016
COBISS: 44044642 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The theme of love is - following reader-response theory - close to the secondary school reader (in either academically oriented or vocational schools). This theme can help in understanding contemporary Slovene short prose after 1980. An analysis of existing teaching materials will show which short prose is appropriate for these schools, how it can be taught and what differentiation is necessary for different kinds of schools.
Sekundarne ključne besede: Slovene literature;contemporary Slovene literature;short story;theme of love;secundary schools;didactics;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 425-431
ID: 19987789
Priporočena dela:
, (Vinko Möderndorfer, Ana Schnabl, Andrej Blatnik)
, ni podatka o podnaslovu