Tanja Jelenko (Avtor)

Povzetek

Prispevek prikazuje zastopanost sodobne slovenske žanrske in mladinske književnosti pri pouku materinščine v srednjih strokovnih šolah. Cilji obravnav del te književnosti so usmerjeni predvsem v razvijanje pozitivnega odnosa do branja, usvajanje bralnih strategij ob učencu zanimivih, tematsko aktualnih besedilih in aktualizacija. Prikazan je primer obravnave žanrskega sklopa v šoli.

Ključne besede

slovenska književnost;žanrska književnost;mladinska književnost;slovenska mladinska književnost;književna didaktika;pouk književnosti;katalogi znanj;mladinsko pripovedništvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 373.6.016:821.163.6-93"19/20"
COBISS: 824189 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The paper discusses how contemporary genre and youth literature is treated in Slovene lessons in secondary vocational schools. Dealing with these literary works is above all aimed at the development of a positive attitude among students towards reading and the mastering of reading strategies in relation to texts which contain up-to-date topics of interest to students. An example is given of how the genre module is treated in school.
Sekundarne ključne besede: Slovene contemporary genre literature;reception-thematic module;goals of literature lessons;literature syllabus;youth literature;crime writing;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 101-107
ID: 19970024