magistrsko delo
Andraž Flis (Avtor), Anja Svetina Nabergoj (Mentor), Mateja Drnovšek (Član komisije za zagovor), Alenka Slavec (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;spremembe;modernizacija;konkurenčnost;dizajnersko razmišljanje;planiranje;študija primera;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Flis]
UDK: 339.138
COBISS: 163445251 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis and brand redesign with design thinking
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;changes;modernization;competitivity;design thinking;planning;case study;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 75, 12 str.
ID: 22102955