magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu so predstavljena teoretična izhodišča vidikov kakovosti in odličnosti
v izbranem proizvodnem podjetju ter model EFQM poslovne odličnosti.
Prvi del predstavlja teorijo ter pojme in teoretična izhodišča kakovosti in poslovne
odličnosti, kar omogoča lažje razumevanje empiričnega dela magistrskega dela.
Drugi, empirični del prikazuje vidike kakovosti in poslovne odličnosti izbranega podjetja
ter analizo izpeljane samoocene EFQM. Ta del vsebuje kratko predstavitev podjetja ter
opis poteka izpeljane samoocene in analizo rezultatov. Sledi predstavitev področja
samoocene, kjer je podjetje dobilo najnižjo oceno, to je področje dojemanja deležnikov.
Drugi del empiričnega dela vsebuje rezultate intervjujev zaposlenih v podjetju.
Odgovori zaposlenih omogočajo raziskavo potencialnih težav in predstavitev rešitev in
izboljšav, ki lahko podjetju pomagajo pri izboljšanju rezultatov in ocene pri naslednji
izpeljavi samoocene EFQM
Ključne besede
Odličnost;kakovost;EFQM;konkurenčnost;management;deležniki.;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[U. Markelj] |
UDK: |
005.3 |
COBISS: |
193739523
|
Št. ogledov: |
32 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Analysis of aspects of quality and business excellence in a production company |
Sekundarni povzetek: |
The master's thesis presents the theoretical aspects of quality and excellence in the
selected manufacturing company, as well as the model EFQM of business excellence.
The first part presents the theory, concepts and theoretical points of quality and
business excellence, which makes it easier to understand the empirical part of the
master's thesis.
The second, empirical part, shows the aspects of quality and business excellence of the
selected company and the analysis of the derived EFQM self-assessment. This part
contains a brief presentation of the company, description of the self-assessment
process and analysis of the results. Next follows the presentation of the area of self-assessment where the company received the lowest score, that being stakeholder
perception. The second part of the empirical part contains the results of interviews with
the company employees.
Employee answers allowed the investigation of potential problems as well as the
presentation of solutions and improvements that can help the company to improve its
results and the overall score in the next performance of the EFQM self-assessment |
Sekundarne ključne besede: |
Odličnost;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
VII, 88 f. |
ID: |
23177353 |