diplomsko delo
Klara Pintar (Avtor), Marko Urh (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo obravnavali in raziskovali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju X, ki je eden največjih trgovcev z urami in modnim nakitom v regiji. Ker podjetje X deluje v panogi, kjer se povpraševanje in ponudba dnevno spreminjata ter je obenem konkurenca zelo močna, je treba zaposlene ustrezno izobraževati za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kaj najbolj motivira ali ovira zaposlene pri izobraževanju ter na katerih področjih in kdaj bi si želeli izobraževanja. Za željo po dodatnem izobraževanju sta pri posamezniku ključna spodbudna motivacija in jasen razlog za udeležbo. Diplomsko delo zajema teoretično opredelitev motivacije, izobraževanja in obstoječih motivacijskih teorij. V nadaljevanju sledijo predstavitev podjetja X ter izvedba raziskave in diskusija rezultatov. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno metodo in metodo kompilacije, medtem ko smo v empiričnem delu s pomočjo anketnega vprašalnika proučevali stanje v podjetju X. Pridobljene rezultate smo nato prikazali v tabelah in grafih z uporabo različnih statističnih metod. Ob koncu diplomskega dela smo odgovorili na raziskovalna vprašanja. Ugotovili smo, da zaposlene za dodatno izobraževanje najbolj motivirata osebno zadovoljstvo in prispevek k lastnemu razvoju. Največjo oviro predstavlja preobremenjenost. Zaposleni bi si želeli pridobiti največ znanja na področju tujih jezikov in komunikacijskih veščin. Najraje bi se izobraževali v službenem času, v obliki praktičnih delavnic, predavanj in skupinskih izobraževanj. Podatki bodo podjetju X v pomoč pri odločitvi, na katera izobraževanja naj se osredotoči in kdaj naj jih začne izvajati. Prav tako bomo pridobili informacije o tem, katera področja in oblike zaposleni najbolj potrebujejo.

Ključne besede

motivacija;izobraževanje;izobraževanje zaposlenih;motivacijski dejavniki;zaposleni;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [K. Pintar]
UDK: 159.93/.94
COBISS: 234146819 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Motivating Employees to Undergo Further Training Within the Company X
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis, we discussed and researched the motivation for educating employees of Company X, one of the largest retailers of watches and fashion jewelry in the region. Since Company X operates in an industry where demand and supply change daily, and competition is very strong, it is necessary to properly educate employees to achieve better business results. The purpose of the diploma thesis was to identify what most motivates or hinders employees in pursuing education, as well as to determine in which areas and when they would like to receive training. An individual's desire for additional education is key to stimulating motivation and provides a clear reason for participation. This diploma thesis covers the theoretical definitions of motivation, education, and existing motivational theories. This is followed by a presentation of Company X, as well as the implementation of the research and a discussion of the results. In the theoretical part, we used the descriptive and compilation methods, while in the empirical part, we studied the situation in Company X with the help of a questionnaire. At the end of the diploma thesis, we answered the research questions. We found that employees are most motivated by personal satisfaction and their contribution to their own development. The biggest obstacle to their participation in education is workload. Employees expressed a desire to acquire the most knowledge in the fields of foreign languages and communication skills. They would prefer to be educated during work hours, in the form of practical workshops, lectures, and group training sessions. The data will help Company X decide which training programs to prioritize and when to start implementing them. It will also provide information on the areas and structures employees need the most.
Sekundarne ključne besede: Motivacija (psihologija);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VII, 50 f.
ID: 25642890
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov