diplomsko delo
Ema Sovinc (Avtor), Marko Urh (Mentor)

Povzetek

V današnjem poslovnem okolju je neprekinjeno izobraževanje ključno za vzdrževanje konkurenčne prednosti podjetja ter osebni in profesionalni razvoj zaposlenih. Diplomsko delo proučuje področja in oblike izobraževanj ter motivacijske dejavnike in ovire, s katerimi se srečujejo zaposleni v podjetju X. Namen dela je bil seznaniti se s trenutnim zadovoljstvom zaposlenih na področju izobraževanj, določiti ključne motivatorje, ki spodbujajo zaposlene k udeležbi na izobraževanjih, ter hkrati prepoznati morebitne ovire, ki jih pri tem zadržujejo. V diplomskem delu smo uporabili metodo deskripcije, kvantitativno metodo s primarnimi podatki, kjer smo anketirali s pomočjo anketnega vprašalnika, teoretično metodo, metodo kompilacije in statistično metodo. Rezultati kažejo, da so zaposleni s trenutnim stanjem izobraževanja zelo zadovoljni. Kot najpomembnejše motivacijske dejavnike smatrajo razvoj novih veščin, osebno rast in razvoj ter osebno zadovoljstvo med zaposlenimi v podjetju X. Poleg tega so zaposleni navedli, da jim pomanjkanje časa predstavlja največjo oviro pri izobraževanju in poudarili, da kljub temu ohranjajo visoko zagnanost do izobraževanja. Zaposleni so izkazali največje zanimanje za izobraževanja s poudarkom na učenju tujih jezikov in pridobivanju tehničnih veščin, pri čemer so kot najbolj zaželene oblike izobraževanja navedli seminarje in izobraževalne programe, izvedene izven podjetja.

Ključne besede

motivacija;izobraževanje;zaposleni;teorije motivacije;znanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [E. Sovinc]
UDK: 374
COBISS: 234305283 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Motivation for education in the company x
Sekundarni povzetek: In today’s business environment, continuous education is crucial for maintaining a company’s competitive advantage, as well as for the personal and professional development of employees. This thesis examines the areas and forms of education, as well as the motivational factors and obstacles faced by employees at Company X. The aim of the thesis was to assess current employee satisfaction with education programs, identify key motivators that encourage participation, and recognize potential barriers that might hinder their involvement. In the final part of the study, we employed descriptive methods, quantitative analysis with primary data collected through a survey questionnaire, theoretical methods, compilation methods, and statistical methods. The results indicate that employees are highly satisfied with the current state of education. The most important motivational factors are the development of new skills, personal growth and development, and personal satisfaction among employees at Company X. Although employees identified a lack of time as the biggest obstacle to further education, they emphasized that they still maintain a strong enthusiasm for learning. Employees expressed the greatest interest in education focused on learning foreign languages and acquiring technical skills, with seminars and off-site training programs being the most preferred forms of education.
Sekundarne ključne besede: Izobraževanje delavcev;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: V, 81 f.
ID: 25874551