diplomsko delo
Alenka Gašperin (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Merchandising kot trženjsko orodje za povečanje prodaje

Ključne besede

trženje;prodaja;pospeševanje prodaje;blago;izbira;tržne raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Gašperin]
UDK: 339.138
COBISS: 15973862 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1043
Št. prenosov: 375
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;sales;sales promotion;merchandise;choice;market research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 45 str., 31 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 40969