diplomsko delo
Maja Fink (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Vpliv promocij na nakupno vedenje porabnikov

Ključne besede

trženje;pospeševanje prodaje;promocije;proizvodi;prodaja;potrošnik;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Fink]
UDK: 339.138
COBISS: 16200166 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1092
Št. prenosov: 213
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;sales promotion;products;sales;consumer;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 46, 21 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 42639