diplomsko delo
Helena Tomše (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Dober promotor z vidika porabnikov

Ključne besede

trženje;pospeševanje prodaje;promocija;komuniciranje;znanje;sposobnosti;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [H. Tomše]
UDK: 339.138
COBISS: 20396774 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 667
Št. prenosov: 148
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;sales promotion;promotion;communications;knowledge;skills;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 46, 20 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 54717