diplomsko delo
Anja Lepičnik (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Medorganizacijsko trženje in uvajanje novega izdelka na trg na izbranem študijskem primeru

Ključne besede

medorganizacijski sistemi;medorganizacijsko trženje;novi proizvodi;trg;strategija trženja;panoge dejavnost;konkurenca;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Lepičnik]
UDK: 339.138
COBISS: 20244198 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 727
Št. prenosov: 240
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: interorganizational systems;intercompany marketing;new products;market;marketing strategy;competition;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 47 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 53599