Povzetek
V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem.
Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa
je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne
glede na metodo, po kateri je pouk izvedel.
Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista
področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj
na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku.
Ključne besede
naravoslovni pouk;raziskovanje;učitelji;samoocenjevanje;vrednotenje;vprašalniki;projekti;osnovne šole;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDK: |
37.091.2:5 |
COBISS: |
9875017
|
ISSN: |
1318-9670 |
Št. ogledov: |
655 |
Št. prenosov: |
139 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Neznan jezik |
Sekundarne ključne besede: |
science education;assessment;teaching;teacher;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;vrednotenje;pouk;učitelj; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
str. 4-9 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ18 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ1 |
Čas izdaje: |
jesen 2013 |
Vrsta dela (ePrints): |
article |
Naslov (ePrints): |
Samoocenjevanje učitelja in vzgojitelja - vprašalnik Fibonacci |
Ključne besede (ePrints): |
naravoslovna vzgoja in izobraževanje |
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): |
science education |
Povzetek (ePrints): |
V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem.
Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa
je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne
glede na metodo, po kateri je pouk izvedel.
Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista
področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj
na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku. |
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): |
science education |
ID: |
8327088 |