networking, teacher professional development and student gains
Mira Metljak (Avtor), Saša A. Glažar (Avtor), Mojca Juriševič (Avtor), Jerneja Pavlin (Avtor), Miha Slapničar (Avtor), Janez Vogrinc (Avtor), Iztok Devetak (Avtor)

Povzetek

Three years of PROFILES experience in Slovenia

Ključne besede

projekt PROFILES;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.06 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.31:5
COBISS: 10144329 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Enhancing inquiry-based science education and teachersʼ continuous professional development in Europe
Št. ogledov: 935
Št. prenosov: 238
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: science education;teaching;teacher;career development;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;pouk;učitelj;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 179-186
ID: 8678310
Priporočena dela:
, networking, teacher professional development and student gains
, ni podatka o podnaslovu
, case studies from the PROFILES project
, insights and reflections on the PROFILES project and other projects funded by the European commission