magistrsko delo
Povzetek
Izhodišče problema je ugotoviti, kolikšna je potreba po vključevanju in učinkoviti rabi orodij tržnega komuniciranja trgovinskih podjetij. Empirična študija, v katero smo zajeli podjetja Mercator, Tuš, Spar in E.Leclerc, je pokazala, da podjetja potrošnike nagovarjajo s pomočjo več različnih orodij tržnega komuniciranja, med katere sodijo oglaševanje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredno trženje. Trend, ki smo ga opazili, kaže, da je potrebna sinergija, oziroma sočasno kombiniranje več različnih orodij tržnega komuniciranja z namenom doseganja čim širšega spektra potrošnikov.
Ključne besede
tržno komuniciranje;oglaševanje;osebna prodaja;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostmi;neposredno trženje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[S. Pokeržnik] |
UDK: |
[659.11+659.44]:339.1871(043.2) |
COBISS: |
18500630
|
Št. ogledov: |
1096 |
Št. prenosov: |
166 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
TRENDS OF MARKETING COMMUNICATIONS ON THE CASE OF KONWN SLOWENIAN COMPANIES |
Sekundarni povzetek: |
The basis of the problem is to determine the need for integration and an effective use of marketing communication tools of trade companies. The empirical study which includes Mercator, Tuš, Spar and E.Leclerc showed that they address consumers using a variety of marketing communication tools such as advertising, personal selling, sales promotion, public relations and direct marketing. The analyzed companies simultaneously combine several different tools and techniques, as they assure them more consumers. |
Sekundarne ključne besede: |
marketing communications;advertising;personal selling;sales promotion;public relations;direct marketing; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VIII, 122 f. |
ID: |
8701205 |