magistrsko delo
Sara Pokeržnik (Avtor), Suzana Žilič Fišer (Mentor), Dijana Močnik (Komentor)

Povzetek

Izhodišče problema je ugotoviti, kolikšna je potreba po vključevanju in učinkoviti rabi orodij tržnega komuniciranja trgovinskih podjetij. Empirična študija, v katero smo zajeli podjetja Mercator, Tuš, Spar in E.Leclerc, je pokazala, da podjetja potrošnike nagovarjajo s pomočjo več različnih orodij tržnega komuniciranja, med katere sodijo oglaševanje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredno trženje. Trend, ki smo ga opazili, kaže, da je potrebna sinergija, oziroma sočasno kombiniranje več različnih orodij tržnega komuniciranja z namenom doseganja čim širšega spektra potrošnikov.

Ključne besede

tržno komuniciranje;oglaševanje;osebna prodaja;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostmi;neposredno trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Pokeržnik]
UDK: [659.11+659.44]:339.1871(043.2)
COBISS: 18500630 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1096
Št. prenosov: 166
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: TRENDS OF MARKETING COMMUNICATIONS ON THE CASE OF KONWN SLOWENIAN COMPANIES
Sekundarni povzetek: The basis of the problem is to determine the need for integration and an effective use of marketing communication tools of trade companies. The empirical study which includes Mercator, Tuš, Spar and E.Leclerc showed that they address consumers using a variety of marketing communication tools such as advertising, personal selling, sales promotion, public relations and direct marketing. The analyzed companies simultaneously combine several different tools and techniques, as they assure them more consumers.
Sekundarne ključne besede: marketing communications;advertising;personal selling;sales promotion;public relations;direct marketing;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 122 f.
ID: 8701205