magistrsko delo
Teja Stamać (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Determinante emocionalne zavezanosti potrošnikov tržni znamki

Ključne besede

tržna znamka;emocionalna zavezanost;Potrošniki;Blagovne znamke;Vrednote;Identifikacija;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Stamać]
UDK: 366:659.126(043.3)
COBISS: 33023581 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 744
Št. prenosov: 179
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Consumers;Trademarks;Values;Identification;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 86 str.
ID: 8701541