diplomska naloga
Samo Rus (Avtor), Peter Lipar (Mentor), Janko Logar (Član komisije za zagovor), Marijan Žura (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Sodoben trajnostni pristop k uličnemu načrtovanju je tak, ki ustreza prometnim zahtevam sedanjosti in izzivom prihodnosti. Temelji na načelu, da so ulice javni prostor za ljudi, kot tudi arterije za promet in prevoz. V urbanem kontekstu je treba z oblikovanje ulice zadovoljiti potrebe ljudi po hoji, kolesarjenju, vožnji z avtomobili in javnim transportu tako, da nobena od modalnosti ni ovirana. V diplomski nalogi se upoštevajo te sodobne smernice za vodenje prometa na modelu Slovenske ceste med Šubičevo in Gosposvetsko cesto v Ljubljani, odprt za vse modalnosti.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;površine za pešce;območja mesta;obcestje;umirjanje prometa;prometno povezovanje;prehodi za pešce;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [S. Rus]
UDK: 625.71(497.4Ljubljana)(043.2)
COBISS: 6911585 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2136
Št. prenosov: 566
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sustainable urban road planning
Sekundarni povzetek: The modern approach to sustainableurban road planning combines traffic demands of the present and future challenges. It is based on the principle that the streets are public space for people, as well as the artery of traffic and transportation. In the urban context, it is necessary to design the street to meet the needs of people for walking, cycling, driving cars and public transport so that none of the modalities is not impeded. This thesis takes into account modern guidelines for planning of urban roads fo all modalities on the 3D model on Slovenska Street between Šubičeva Street and Gosposvetska Street in Ljubljana.
Sekundarne ključne besede: pedestrian areas;areas of the city;walkways;traffic calming;transport integration;pedestrian crossings;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XIV, 63 str.
ID: 8708555