diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Tadeja Godec (Avtor), Melita Zajc (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga predstavlja tehnološke perspektive množičnih medijev in njihove zmožnosti reprezentacije idealne lepote. Vsebuje tudi razlago podob telesa in človeške identitete v potrošniški družbi glede na oglaševalske prakse. V analizi so predstavljene naslovnice revije Vogue, ki prikažejo, kako se je odnos človeka do teles spreminjal glede na razvoj množičnih medijev, reprezentacijskih tehnologij in potrošništva.

Ključne besede

medijske komunikacije;digitalni mediji;oglaševanje;potrošništvo;množični mediji;revije;lepotni ideali;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Godec]
UDK: 316.77+111.85(043.2)
COBISS: 17393430 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1850
Št. prenosov: 374
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DIGITAL MEDIA AND BEAUTY IDEALS
Sekundarni povzetek: The thesis describes technological perspectives of mass media and its abilities to present ideals in beauty. It contains explanations of body image and human identity in consumer society, considering the practices used in advertising. An analysis presents covers of Vogue magazine that show how human attitude towards the human body changed according to mass media development, representation technologies and consumerism.
Sekundarne ključne besede: media communications;digital media;advertising;mass media;magazines;beauty ideals;consumerism;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 29 f.
ID: 8726005