diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Gaber Smodiš (Avtor), Damjan Strnad (Mentor), Nikola Guid (Komentor)

Povzetek

Predmet diplomskega dela je uporaba objektov slikovnega medpomnilnika v programskem vmesniku OpenGL. Gre za opis in demonstracijo uporabe objektov v situacijah, kjer je smiselna, ali kjer se metode že učinkovito uporabljajo v industriji. Demonstrirani primeri uporabe so realno-časovne sence, ustvarjene z algoritmom teksture senc, upodabljanje v teksturo, učinek sekundarne kamere in celozaslonski učinki.

Ključne besede

OpenGL;objekt slikovnega medpomnilnika;računalniška grafika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [G. Smodiš]
UDK: 004.925.3(043.2)
COBISS: 17456406 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1189
Št. prenosov: 57
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: FRAMEBUFFER OBJECTS AND THEIR USE IN OPENGL
Sekundarni povzetek: The subject of this thesis is the use of framebuffer objects in OpenGL programming interface. It describes and demonstrates the use of objects in situations where usage is reasonable or where methods have already been effectively applied in the industry. Demonstrated examples are real-time shadows created with texture mapping algorithm, rendering to texture, the effect of secondary camera, and screen effects.
Sekundarne ključne besede: OpenGL;computer graphics;framebuffer object;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Strani: VII, 24 f.
ID: 8727094
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo