diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Jan Kunc (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Število visokošolskih zavodov v Sloveniji narašča. To povzroča vedno večjo konkurenco na področju visokega šolstva in posledično uporabo vseh aktivnosti marketinškega spleta v izobraževalnih organizacijah. Poseben pomen v marketinškem spletu izobraževalne organizacije ima promocija. S promocijo se želi izobraževalna organizacija predstaviti in pritegniti pozornost potencialnih uporabnikov. Raziskovali smo področje pridobivanja informacij o študiju študentov Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Opravljena je bila analiza odgovorov študentov na anketni vprašalnik. Z njo smo potrdili oziroma ovrgli postavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze. Pri predstavitvi rezultatov raziskave smo navedli tudi nekaj predlogov za izboljšanje obstoječega stanja.

Ključne besede

marketing;marketing v izobraževanju;marketinški splet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [J. Kunc]
UDK: 339.138
COBISS: 7329299 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1150
Št. prenosov: 68
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ACQUIRING INFORMATION ABOUT STUDYING AT THE FACULTY OF ORGANIZATIONAL SCIENCES UNIVERSITY OF MARIBOR
Sekundarni povzetek: Number of higher education institutions is increasing in Slovenia. This leads to an increasing competition in higher education and consequently the application of all the activities of the marketing mix activities in educational organizations. Special meaning in the marketing mix of educational organizations has the promotion. The promotion aims to present an educational organization and attract the attention of potential users. We investigated the scope of obtaining information about studying students of the Faculty of Organizational Sciences University of Maribor. We did the analysis of students' answers to the questionnaire. By analysis we confirmed or rejected set research questions and hypotheses. In presenting the results of research we have listed some suggestions for improving the current situation.
Sekundarne ključne besede: • marketing;• education marketing;• marketing mix;• marketing communications mix;• promotion tools.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 69 f.
ID: 8729819
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, magistrsko delo Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov