diplomsko delo
Žiga Jelen (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre s pomočjo knjižnice AndEngine. Knjižnice vsebujejo različne funkcionalnosti, ki jih prikličemo oz. uporabimo pri samem razvoju. Ni nam treba vedeti, kako točno funkcionalnost deluje, ampak moramo vedeti samo, kako funkcionalnost priklicati oz. uporabiti. Zato je uporaba knjižnic za razvijalce priporočljiva, saj s tem dosežemo večjo stabilnost in zanesljivost igre, prav tako pa nam olajšajo delo. Preučili bomo knjižnico AndEngine, v kateri bomo spoznali življenjski cikel, ustvarjanje različnih aktivnosti, delo z entitetami, modifikatorje, kamere in dodatne razširitve za samo knjižnico. Predstavili in analizirali bomo konkurenčne knjižnice in naredili preprost prototip igre, ki bo namenjena otrokom za učenje ločevanja odpadkov.

Ključne besede

Android;AndEngine;igralni pogon;knjižnica;računalniške igre;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [Ž. Jelen]
UDK: 004.354.7:004.412(043.2)
COBISS: 18388502 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1580
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Developing Mobile Games with AndEngine
Sekundarni povzetek: This diploma paper presents game development using the AndEngine library. Libraries include different functions, which we launch and use during the development. We do not have to be familiar with the functions in particular, we simply have to know how to launch and use the function. Therefore, the use of libraries is recommended for developers as we achieve greater stability and reliability of the game, and it also facilitates our work. We will study the AndEngine library, in which we will get to know the life cycle, activity creating, working with entities, modifiers, cameras and different library extensions. We will present and analyze competitive libraries, and develop a simple game prototype intended to teach children waste sorting.
Sekundarne ključne besede: Android;AndEngine;game engine;library;Java;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IX, 44 f.
ID: 8729929