diplomsko delo
Matic Ribič (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor)

Povzetek

V računalniški animaciji večkrat želimo upodobiti naravne pojave, kot so oblaki, ogenj, eksplozije in podobno. Za izvedbo tega lahko uporabimo različne metode, ena izmed njih je uporaba sistema delcev. V tem diplomskem delu smo predstavili brezplačno odprtokodno aplikacijo, za izdelavo animacij s sistemi delcev ter njihovo uporabo z odprtokodnim ogrodjem LibGDX. V delu na kratko opišemo delovanje sistemov delcev ter ogrodje LibGDX.

Ključne besede

sistem delcev;LibGDX;igralni pogon;knjižnica;računalniške igre;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Ribič]
UDK: 004.4ʼ275:004.928(043.2)
COBISS: 18469910 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1204
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: PRESENTATION OF A PARTICLE SYSTEM IN THE LIBGDX FRAMEWORK
Sekundarni povzetek: On plenty occasions in computer animation we want to simulate natural phenomena such as clouds, rain drops, fire, explosions etc. For realization, we can use different procedures, one of them is by using particle systems. In this thesis we introduced free open-source application for creating animations with particle systems, and their usage with LibGDX open-source framework. In the thesis we also briefly describe particle systems, and LibGDX framework
Sekundarne ključne besede: Android;AndEngine;game engine;library;Java;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IX, 44 f.
ID: 8730843
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa