diplomsko delo
David Pintar (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor)

Povzetek

Cilj diplomskega dela je primerjava tehnologij za razvoj dvodimenzionalne računalniške igre Vitez v ogrodju libGDX in igralnem pogonu Unity. Predstavljene so njihove prednosti in slabosti, ki smo jih zaznali pri izdelavi prototipnega nivoja igre. Na koncu sledi tudi implementacija celotne dvodimenzionalne igre v igralnem pogonu Unity.

Ključne besede

pogon Unity;ogrodje libGDX;računalniške igre;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Pintar]
UDK: 004.388.4(043.2)
COBISS: 129194499 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 24
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of libGDX framework and Unity game engine through the development of a computer game Knight
Sekundarni povzetek: The diploma thesis deals with comparison of technologies that are required to develop a two-dimensional computer game Knight in libGDX framework and Unity game engine. It deals with the presentation of advantages and disadvantages, that we have detected during the creation process of a prototype level of the game. Lastly, we go through the entire implementation process of the whole game using the Unity game engine.
Sekundarne ključne besede: 2D;Unity;libGDX;computer game;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 34 f.))
ID: 16126324