diplomsko delo
Marjeta Lužnik (Avtor), Matjaž Duh (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo primerja likovno vzgojo v šoli, ter izvenšolske dejavnosti v galeriji likovnih umetnosti. V empiričnem delu primerjamo likovna dela dveh skupin otrok - ena je bila pred ustvarjanjem izpostavljena originalnim likovnim delom v galerijskem prostoru, druga je spoznala likovna dela preko reprodukcij v razredu. V diplomski nalogi primerjamo rezultate obeh skupin.

Ključne besede

diplomska dela;osnovne šole;galerije;muzeji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Lužnik]
UDK: 069:37.091.3(043.2)
COBISS: 21256968 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1026
Št. prenosov: 88
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ROLE OF ART GALLERIES IN REINTERPRETATION OF ARTWORKS BY PRIMARY SCHOOL PUPILS
Sekundarni povzetek: The thesis compares art education in school and museum pedagogy in art galleries. We're comparing the work of two groups of children - one group visited the gallery before creating, and the other got familiar with the painter in class, using photos. We're comparing the results of both groups.
Sekundarne ključne besede: theses;primary schools;galleries;museums;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za likovno umetnost
Strani: 119 f.
ID: 8731135