diplomsko delo
Jaka Žižek (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

Diplomska naloga z naslovom Eksperimentalno delo pri pouku spoznavanja okolja v tretjem razredu - voda, je sestavljena iz dveh zaokroženih celot, ki se med seboj dopolnjujeta in prepletata. Prvi del je teoretični, drugi praktični. V prvem delu so predstavljeni izkustveno učenje, naravoslovje (s poudarkom na zgodnjem naravoslovju), eksperimentalno delo in učni predmet spoznavanje okolja. V drugem, praktičnem delu diplomske naloge, prilagamo podrobno učno pripravo, opis poteka dela in evalvacijo učne ure spoznavanja okolja v tretjem razredu osnovne šole, z uvodom, ki je bil pripravljen na osnovi relevantne znanstvene in strokovne teoretične osnove. Po izpeljanem praktičnem delu ugotavljamo, da učitelj za izpeljavo učne ure eksperimenta potrebuje natančno pripravo, veliko gradiva, znanja in iznajdljivosti. Prav tako mora poskrbeti, da bo učna ura zanimiva, pestra, razgibana, privlačna ter primerna razvojni stopnji in sposobnosti učencev. Med izvajanjem eksperimentalnega dela pa mora bdeti nad delom ter poskrbeti za individualizacijo in diferenciacijo.

Ključne besede

diplomska dela;osnovne šole;eksperimentiranje;prvo triletje;tretji razred;spoznavanje okolja;voda;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Žižek]
UDK: 373.3(043.2):663.6
COBISS: 21314312 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2111
Št. prenosov: 274
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: USING EXPERIMENTS IN THIRD GRADE SUBJECT ENVIRONMENT STUDY - WATER
Sekundarni povzetek: Thesis entitled Using experiments in third grade subject Environment Study - water consists of two complementing parts. The first part is theoretical, the second one practical. The first part presents experimental learning, natural science (especially natural science for young learners), experimental work and the school subject Environment Study. The second, practical part of the thesis starts with an introduction based on relevant scientific and theoretical background followed by a detailed lesson plan, description of the teaching process and evaluation of an Environment Study lesson. After completing the practical part we establish that, in order to execute a lesson with an experiment, a teacher needs a detailed and thorough lesson plan, a lot of literature, knowledge and resourcefulness. A teacher needs to make sure the lesson is interesting, varied, diverse, attractive and adjusted to students% abilities and development level. During experiment execution a teacher has to watch over student's work and assure individualisation and differentiation.
Sekundarne ključne besede: theses;primary schools;experiment;first triennial;third grade;environment study;water;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 135 f.
ID: 8739111