diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo Zgodnje naravoslovje - Sadje v prvem razredu osnovne šole, je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del zaokrožajo trije sklopi: psihološki (v njem so na kratko predstavljeni otroci, njihova psihologija, podrobneje pa opredeljene značilnosti šestletnih otrok), naravoslovni (pojasnjeno je naravoslovje, kako pomembno je začetno naravoslovje ter naravoslovna pismenost) in didaktični sklop (opredeljen je učni predmet Spoznavanje okolja, kjer se v edukacijski vertikali otroci prvič srečajo z naravoslovjem). V praktičnem delu so podani natančen načrt, izpeljava in evalvacija učne ure zgodnjega naravoslovja (vsebina sadja), ki zadošča teoretičnim zahtevam sodobnega pouka. Na osnovi narejenega ugotavljamo, da sodobne oblike in metode dela zahtevajo od učitelja daljšo in bolj natančno pripravo na pouk. Mlajši otroci morajo zaradi nezmožnosti abstraktnega mišljenja za lažjo predstavo delati s konkretnim materialom, saj otroci te starosti še niso popolnoma navajeni na sistem. Učitelj mora znati zato dobro predvidevati in v spremenjenih situacijah ustrezno odreagirati.
Ključne besede
diplomska dela;osnovne šole;zgodnje naravoslovje;prvo triletje;prvi razred;spoznavanje okolja;sadje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Mežnarić] |
UDK: |
373.3(043.2):613.2 |
COBISS: |
21314056
|
Št. ogledov: |
1413 |
Št. prenosov: |
194 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
EARLY NATURAL SCIENCES - FRUIT IN THE FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOL |
Sekundarni povzetek: |
The diploma paper consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part is divided into three sections: a psychology section (including a brief presentation of children, their psychology as well as a detailed description of six year old children and their characteristics), section of natural sciences (including the definition of natural sciences, emphasizing the importance of early natural sciences and scientific literacy), and a didactic section (including the definition of the school subject nature study, where children teach about natural sciences for the first time during their education). The practical part includes the accurate plan, execution, and evaluation of the early science lesson (fruit theme) that is sufficient to meet the theoretical criteria of modern teaching. The results have shown that modern work methods require longer and more precise preparation of teachers. Younger children have to work with concrete learning material for better understanding, since they are incapable of abstract thinking and not completely adjusted to the system. Therefore, the teacher must be able to anticipate and react properly in altered situations. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;primary schools;early natural sciences;first triennial;first grade;nature sudy;fruit; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
75 f. |
ID: |
8716331 |