diplomsko delo
Tara Filipovič (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu Model izkustvenega učenja v 3. razredu osnovne šole "Zdrava prehrana se povezujeta dve zaključeni celoti" teoretična in praktična. V teoretičnem delu je podrobneje predstavljena zdrava prehrana, izkustveno učenje in učni predmet Spoznavanje okolja s stališča zdrave prehrane. V praktičnem delu je predstavljena učna ura zdrava prehrana v tretjem razredu osnovne šole (podrobna učna priprava, potek in evalvacija), kjer so bile upoštevane vse teoretične zakonitosti izkustvenega učenja.

Ključne besede

diplomska dela;osnovne šole;izkustveno učenje;zdrava prehrana;spoznavanje okolja;naravoslovje;prvo triletje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Filipovič]
UDK: 373.3(043.2):613
COBISS: 21307144 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1435
Št. prenosov: 231
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: EXPERIENTIAL LEARNING MODEL IN THE THIRD GRADE OF PRIMARY SCHOOL - HEALTHY FOOD
Sekundarni povzetek: The thesis Experiential learning model in the third grade of primary school - healthy food interlinks two closed units, namely theoretical and empirical part. In the theoretical part healthy food, experiential learning and Environmental Education subject are presented from a healthy food perspective. The empirical part provides us with a lesson on healthy food in the third grade (detailed lesson plan, procedure and evaluation); theoretical legalities of experiential learning were considered.
Sekundarne ključne besede: theses;primary schools;axperiental learning;healthy food;environmental education;natural sciences;first triennium;third grade;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 81 f.
ID: 8702422