diplomsko delo
Aleš Obretan (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Pomen zvestobe blagovni znamki pri uvajanju nove družine izdelkov na trg bele tehnike

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;zadovoljstvo;lojalnost;novi proizvodi;strategija;premoženje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Obretan]
UDK: 339.138
COBISS: 22417638 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1010
Št. prenosov: 154
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;trademarks;satisfaction;loyalty;new products;strategy;property;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 27, 18 str.
ID: 8758042