diplomsko delo
Alja Ulaga (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Uvajanje blagovne znamke vitaminov na slovenski in hrvaški trg

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;image;lojalnost;kultura podjetja;embalaža;novi proizvodi;strategija trženja;tržne raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Ulaga]
UDK: 339.138
COBISS: 14744550 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 898
Št. prenosov: 249
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;trademarks;image;loyalty;corporate culture;packaging;new products;marketing strategy;market research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 38 str., 19 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 35027
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine