diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Povzetek
Zaradi prenasičenosti trga morajo podjetja oziroma prodajalne, ki želijo ostati konkurenčne na svojem področju, stremeti k zadovoljevanju vse večjih potreb in zahtev svojih odjemalcev. Na nakupne odločitve potrošnikov prodajalne vplivajo s primarno opremljenostjo, dobro predstavitvijo izdelkov, prijetnim vzdušjem, preglednostjo in strokovno usposobljenim osebjem. Prodajno okolje mora na potrošnike narediti pozitiven vtis in ga s tem spodbuditi k nakupu.
Ključne besede
prodajno okolje;prodajno osebje;nakupno odločanje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[T. Skubic] |
UDK: |
339.138 |
COBISS: |
7468819
|
Št. ogledov: |
772 |
Št. prenosov: |
67 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
THE SIGNIFICANCE OF THE MARKET ENVIRONMENT FOR THE CONSUMER CHOICE |
Sekundarni povzetek: |
Nowadays the market is flooded with the abundance of different providers of services and products. Due to the oversaturation of the market the companies or stores that wish to stay competitive in its field, strive to meet the always increasing needs and demands of their customers. The stores try to affect their customers’ shopping decisions with well furnished interior, a good product presentation, nice atmosphere, order and professional staff. The environment in the shop must positively impress the customers by stimulating them into purchasing their product. |
Sekundarne ključne besede: |
A sales environment;sales staff;purchase decisions;satisfaction; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
45 f. |
ID: |
8776669 |