Povzetek

Vzgoja otrok v vrtcu ni mogoča brez sodelovanja s starši, saj predstavlja dopolnilo družinski vzgoji. Eden od dejavnikov, ki vpliva na sodelovanje vzgojiteljev in staršev, je socialno-ekonomski status staršev. Z empirično raziskavo smo na dveh območjih slovenskih statističnih regij, ki se razlikujeta v socialno-ekonomskem statusu, preverili, ali obstajajo razlike v oblikah in pogostosti sodelovanja vzgojiteljev in staršev. Ugotavljamo, da vzgojitelji iz okolja z nižjim socialno-ekonomskim statusom pogosteje sodelujejo s starši v nekaterih formalnih in neformalnih oblikah sodelovanja kot vzgojitelji iz okolja z višjim socialnoekonomskim statusom.

Ključne besede

predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;starši;sodelovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2.064.1
COBISS: 21213192 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1346
Št. prenosov: 189
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Cooperation of preschool teachers and parents - the differences in environments with different socio-economics status
Sekundarni povzetek: Preschool education is not possible without the cooperation of the parents, because it represents a complement to family education. Socio-economic status of parents is one of the factors that affect the cooperation of preschool teachers and parents. The empirical study checked whether there are differences in the types and frequency of participation of preschool teachers and parents in the areas of two Slovenian statistical regions that differ in the socio-economic status. We found that preschool teachers in the environment with lower socio-economic status more often cooperate with parents in some formal and informal modes of cooperation than they do in the environment with higher socio-economic status.
Sekundarne ključne besede: cooperation with parents;formal forms;informal forms, frequency of participation, socio-economic status of the environment;frequency of participation, socio-economic status of the environment;socio-economic status of the environment;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 141-156
Letnik: ǂLetn. ǂ7
Zvezek: ǂšt. ǂ3/4
Čas izdaje: dec. 2014
ID: 9107833