diplomsko delo
Tina Vehovec (Avtor), Tjaša Filipčič (Mentor)

Povzetek

Pogoj za uspešno vključitev učencev z gibalno oviranostjo v redne oblike šolanja so ustrezne prilagoditve, kamor sodijo tudi prilagoditve okolja. V okviru diplomskega dela sem preverjala, kako so osnovne in srednje šole na področju Obalno-kraške regije prilagojene za učence z gibalno oviranostjo. Ocenili smo dostopnost do telovadnice ter prilagojenosti le-te. Poleg omenjenega sem preverjala tudi prilagojenost sanitarnih prostorov ter dostop do šole za učence z gibalno oviranostjo. Preverjala sem prilagojenost garderob ter dostop do zunanjih igrišč. V vzorec sem na področju Obalno-kraške regije zajela 18 osnovnih ter 6 srednjih šol. Ugotovila sem, da je na izbranih šolah najbolje prilagojen dostop do telovadnic. Najslabše so prilagojene garderobe.

Ključne besede

gibalno ovirani učenci;arhitektonske ovire;dostop;inkluzija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Vehovec]
UDK: 796.34-056.26:376(043.2)
COBISS: 10893897 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1092
Št. prenosov: 140
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The accessibility of school sports facilities for students with physical impairments in the Obalno - kraška region
Sekundarni povzetek: Adaptations are most needed if we want to be successful in inclusion of children with disabilities in motor skills in regular school programs. Among these are also architectonic barriers. The work studies the adaptation level of primary and secondary schools in Obalno-kraška region. There are eighteen elementary and six secondary schools in this study. The focus is on architectonic barriers at the access to the sport facilities and the adaptation of the gym. Furthermore, I study the accommodation of the sanitary facilities and the access to the school building, the changing rooms and outdoor sport facilities. The results show the adaptation is often more frequent at the access to the gym. The changing rooms are less often adapted for physically disabled students.
Sekundarne ključne besede: physically handicapped;physical education;telesno prizadeti;športna vzgoja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Specialna in rehabilitacijska pedagogika
Strani: VII, 50 str.
ID: 9122590