diplomsko delo
Tjaša Ogorevc (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu sta prikazana način in postopek izdelave marketinškega načrta podjetja DENTAL – MEDICAL d.o.o., ki spada pod trgovino na debelo s farmacevtskimi izdelki ter medicinskimi potrebščinami in materiali, sodi pa med mala podjetja. Glavna dejavnost podjetja je posredovanje blaga med proizvajalci na eni in trgovci na drobno oziroma velikimi odjemalci na drugi strani.

Ključne besede

načrtovanje marketinga;marketinško komuniciranje;izdelki;cene;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Ogorevc]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 12333340 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1433
Št. prenosov: 324
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing plan for the Dental - Medical d. o. o. company
Sekundarni povzetek: This thesis presents the ways and the course of the marketing plan production for the company DENTAL – MEDICAL d.o.o. The company is wholesale of pharmaceutical products, medical utensils and materials and is a small business. The main activity of the company is brokering of goods between the manufacturers on one side and the retailers or large customers on the other side.
Sekundarne ključne besede: marketing plan;marketing communication;product;price;customers;suppliers;competition;market analysis;SWOT analysis;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 49 str.
ID: 9136038
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, the case of Nike and Adidas