diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Maja Belaj (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava trženjski splet v podjetju Tosama d.o.o., v katerem poteka proizvodnja sanitetnega materiala. Današnje poslovno okolje je kompleksno in dinamično, zato se mu je potrebno nenehno prilagajati. Tega se zavedajo tudi v podjetju Tosama d.o.o.. Da bi si podjetje pridobilo konkurenčno prednost, mora imeti dodelan program trženjskega spleta. Namen diplomske naloge je prikazati teorijo in prakso trženjskega spleta v podjetju Tosama d.o.o. Cilj diplomske naloge je podati predloge za izboljšanje trenutnega stanja z vidika trženja. V teoretičnem delu smo predstavili ključne sestavine trženjskega spleta. V raziskovalnem delu smo predstavili analizo ankete, ki je potekala na družabnem omrežju in jo je rešilo 82 anketirancev. V nadaljevanju smo na podlagi le te podali izboljšave in odgovorili na raziskovalna vprašanja.

Ključne besede

trženjski splet;izdelek;cena;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Belaj]
UDK: 339.138
COBISS: 7474963 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2316
Št. prenosov: 559
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MARKETING MIX IN COMPANY TOSAMA D.O.O.
Sekundarni povzetek: The work focuses on the topic of marketing mix in the company Tosama Ltd., which manufactures hygienich products. Today's business environment is complex and dynamic, so it is necessary to adapt constantly. This fact is well known to the company Tosama too. In order to gain a competitive advantage, the company has to accomplish the marketing mix program. The purpose of this thesis is to demonstrate the theory and practice of marketing mix in the company Tosama Ltd. The aim of this thesis is to make proposals to improve the current situation in terms of marketing. In the theoretical part we describe key elements of marketing mix.In the research part we present analysis of the survey, which took place in the social network and included 82 respondents. Based on the survey we present the findings and make suggestions for improvement and we present answers to the research questions.
Sekundarne ključne besede: marketing mix;product;price;distribution channels (place strategies);marketing communication (promotion);
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 44 f.
ID: 8889457
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov