diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Monika Bolka (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga opisuje trženjski splet v podjetju Marjan Fajfar s.p. V teoretičnem delu smo opredelili teorijo s področja trženja, ciljno trženje, nakupno odločanje kupcev, trženjski splet, povezljivost med kakovostjo izdelkov in zadovoljstvom kupcev. Predstavili smo podjetje Fajfar ter posamezne spremenljivke trženjskega spleta, med katere sodijo izdelek, cena, distribucija, promocija, ljudje, procesiranje in fizični dokazi. V raziskovalnem delu smo izvedli tržno raziskavo, v kateri je sodelovalo 80 anketirancev. Z anketiranjem smo pridobili podatke, ki so nam bili v pomoč pri analizi. Analizirane podatke smo grafično prikazali, jih razložili, opisali, pretvorili v odstotke ter izračunali aritmetično sredino. V sklepnem delu diplomske naloge smo podali ugotovitve ankete in mnenja za večjo prepoznavnost podjetja na trgu.

Ključne besede

trženje;trženjski splet;izdelek;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Bolka]
UDK: 339.138
COBISS: 7303187 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1718
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MARKETING MIX OF THE COMPANY MARJAN FAJFAR S.P.
Sekundarni povzetek: Thesis describes the marketing network in company Marjan Fajfar s.p. In the theoretical part we identified on the theory of marketing, target marketing, purchase decisions of customers, the marketing network, connectivity between product quality and customers atisfaction. We presented the company Marjan sp Fajfar and individual variables of the marketing network, which includes product, price, distribution, promotion, people, processing and physical evidence. In the research work we carried out a market research of company, which included 80 respondents. In the interview we obtained information that have assisted in the analysis. We graphically demonstrated analyzed data, explained and described them, we converted the data into percentages and calculate the arithmetic mean. In the final part of the thesis we submitted the findings of opinion polls and opinion for greater recognition of the company in the market.
Sekundarne ključne besede: Marketing;marketing mix;product;Fajfar.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 68 str.
ID: 8729407
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, študija primera
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov