študija primera

Povzetek

Vloga marketinga v slovenskih muzejih

Ključne besede

muzeji;trženje;trženjski splet;orodja;nepridobitne organizacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [P. Rojc Parditey]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 1536486596 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3292
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: museums;marketing;marketing mix;marketing instruments;non-profit marketing;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VIII, 91 str. + pril.
ID: 8759949
Priporočena dela:
, študija primera
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija