diplomsko delo
Povzetek
Spletne strani morajo biti dobro zasnovane, saj se kupec v nekaj sekundah odloči, ali bo na spletni strani ostal ali jo zapustil. Nedelujoča in neprivlačna spletna stran, ki se dolgo nalaga, lahko hitro odvrne kupca od nakupa in informacijo poišče drugje.
V diplomskem delu z naslovom Primerjalna analiza spletnih strani športnih trgovin smo analizirali spletne strani treh športnih spletnih trgovin.
V teoretičnem delu diplomskega dela smo opredelili elektronsko poslovanje, prednosti in slabosti elektronskega poslovanja, podrobneje smo predstavili spletno stran in kriterije, ki se jih morajo držati podjetja, v kolikor želijo, da je njihova spletna stran dobra. Zaradi vse pogostejšega vključevanja družbenih medijev v poslovanje podjetja in komunikacijo s kupci, smo v tretjem delu predstavili družbene medije, njihovo razširjenost v Sloveniji ter prednosti, ki jih prinašajo podjetjem.
V praktičnem delu smo predstavili spletne strani športnih trgovin Hervis, Intersport in Superge.si (Tomas sport) in jih med seboj primerjali. Ugotovili smo, da na podlagi podanih kriterijev za oblikovanje spletne strani, spletne strani ustrezajo tem kriterijem, kljub temu pa imajo nekatere spletne strani pomanjkljivosti.
Ključne besede
trženje;elektronsko poslovanje;spletne strani;družbeni mediji;primerjalna analiza;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[M. Furlan] |
UDK: |
004.774:339.138(043.2) |
COBISS: |
12336668
|
Št. ogledov: |
1097 |
Št. prenosov: |
115 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂA ǂcomparative analysis of sport shop websites |
Sekundarni povzetek: |
Website must be well-founded, as the buyer decides in a few seconds whether to stay on it or leave the website. Not functional and unattractive website, or a website which requires long time to load, can quickly discourage a buyer from buying and seeking information elsewhere.
In diploma thesis, entitled A Comparative analysis of sport shop websites, we analysed the websites of three online sport stores.
In the theoretical part of the thesis, we have identified e-commerce, the advantages and disadvantages of e-commerce, we looked into the website itself and the criteria that must be followed by companies if they want a good website. Due to the increasing integration of social media in the business world and in communication with customers, we present in the third part the social media, their prevalence in Slovenia and the benefits they bring to the companies.
In the practical part, we will present websites from Hervis, Intersport and Superge.si (Tomas sport) and compare them with each other. Based on the criteria specified for the creation of websites, we concluded that the selected web pages do meet these criteria; however, some websites still have their shortcomings. |
Sekundarne ključne besede: |
electronic commerce;website;web 2.0;social media;web site analysis; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 47 f. |
ID: |
9136714 |