diplomsko delo
Damir Prcić (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Moje diplomsko delo obravnava temo prodaje v klicnem centru. S tem je povezana tudi obdelava tematike komunikacije – kaj je komunikacija, kako komuniciramo ter kaj pomeni v poslovnem svetu. Opredelil bom tudi, kaj klicni center je, in njegove prednosti ter slabosti. Izvedel bom tudi praktično raziskavo, v kateri bom potrdil oziroma ovrgel hipotezi, in sicer da mora biti prodaja prek klicnega centra skrbno načrtovana s pomočjo primerne komunikacije in da so stranke že navajene na pomoč klicnega centra in kupovanja izdelkov prek le-tega.

Ključne besede

klicni centri;prodaja;komunikacija;zadovoljstvo;zadovoljstvo uporabnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [D. Prcić]
UDK: 658.8(043.2)
COBISS: 12390684 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 735
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sales in call center
Sekundarni povzetek: My diploma thesis deals with the sales in the call center. The topic is related to the communication - what is communication, how do we communicate, and what does communication mean in business. Further, I will define what is a call center, its strengths, and weaknesses. I will also carry out a practical research, in which I will prove or disprove the following hypotheses: the sales through call center should be carefully planned using suitable communication; and the customers are accustomed to the help of call center, as well as buying products through the call center.
Sekundarne ključne besede: call center;sales;communication;satisfaction;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: I, 33 f.
ID: 9137711