diplomsko delo
Povzetek
Moje diplomsko delo obravnava temo prodaje v klicnem centru. S tem je povezana tudi obdelava tematike komunikacije – kaj je komunikacija, kako komuniciramo ter kaj pomeni v poslovnem svetu. Opredelil bom tudi, kaj klicni center je, in njegove prednosti ter slabosti. Izvedel bom tudi praktično raziskavo, v kateri bom potrdil oziroma ovrgel hipotezi, in sicer da mora biti prodaja prek klicnega centra skrbno načrtovana s pomočjo primerne komunikacije in da so stranke že navajene na pomoč klicnega centra in kupovanja izdelkov prek le-tega.
Ključne besede
klicni centri;prodaja;komunikacija;zadovoljstvo;zadovoljstvo uporabnikov;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[D. Prcić] |
UDK: |
658.8(043.2) |
COBISS: |
12390684
|
Št. ogledov: |
735 |
Št. prenosov: |
146 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Sales in call center |
Sekundarni povzetek: |
My diploma thesis deals with the sales in the call center. The topic is related to the communication - what is communication, how do we communicate, and what does communication mean in business. Further, I will define what is a call center, its strengths, and weaknesses. I will also carry out a practical research, in which I will prove or disprove the following hypotheses: the sales through call center should be carefully planned using suitable communication; and the customers are accustomed to the help of call center, as well as buying products through the call center. |
Sekundarne ključne besede: |
call center;sales;communication;satisfaction; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
I, 33 f. |
ID: |
9137711 |