diplomsko delo
Saša Osolin (Avtor), Darija Skubic (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Predopismenjevanje v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sem opredelila pismenost in vrste pismenosti. Večji del sem namenila opredelitvi porajajoče se pismenosti. Teoretični del sem zaključila s primerjavo pojma predopismenjevanje v slovenskem in finskem kurikulu za vrtce. Cilj mojega diplomskega dela je ugotoviti obstoječe stanje seznanjenosti vzgojiteljic s porajajočo se pismenostjo. V empiričnem delu sem se osredinila na vzgojiteljice predšolskih otrok. S pomočjo anketnega vprašalnika sem poskušala ugotoviti, kako na vpeljevanje predopismenjevanja v vrtce vplivajo delovne izkušnje vzgojiteljic in starostno obdobje otrok.

Ključne besede

zgodnja pismenost;porarajoča se pismenost;družinska pismenost;bralna pismenost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Osolin]
UDK: 373.2.016:003(043.2)
COBISS: 11133513 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1428
Št. prenosov: 185
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Pre-literacy in kindergarten
Sekundarni povzetek: The graduate thesis with the title Pre-literacy in kindergarten is composed of theoretical and empirical part. In theoretical part I defined notion literacy and types of literacy. I spent a greater part on defining emergent literacy. At the end of theoretical part I compared the concept of pre-literacy in slovenian and finnish curriculum for kindegarten. The gaol of my graduate thesis is to determine current state of preschool teachers knowledge in emergent literacy. In the empirical part I concentrated on preschool teachers. With the help of a questionnaire I tried to figure out, how work experience of preschool teachers and age of children, who they work with, affect on initiating pre-literacy in kindergarten.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;literacy;predšolski otrok;pismenost;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 64 str.
ID: 9166300