diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
Mirijam Mitrović (Avtor), Goran Vukovič (Mentor), Alenka Brezavšček (Komentor)

Povzetek

Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov modnih oblačil v Ljubljani. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter raziskovalna vprašanja, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena trgovinska dejavnost skozi razširjen marketinški splet 7xP ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja modnih oblačil ter kakovost in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov modnih oblačil. Prepoznavnost trga modnih oblačil smo prikazali na konkretnem primeru prodajne galerije Cliché, podjetja Cliché d.o.o. Med uporabniki prodajalne smo izvedli raziskavo. Rezultate raziskave smo analizirali z ustreznimi statističnimi metodami in podali odgovore na raziskovalna vprašanja.

Ključne besede

trgovinska dejavnost z dodanimi storitvami;marketinški splet;kakovost blaga;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Mitrović]
UDK: 339.138
COBISS: 7729427 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 789
Št. prenosov: 109
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MARKET ANALYSIS OF USERS OF FASHIONABLE CLOTHING IN LJUBLJANA
Sekundarni povzetek: The goal of this diploma is to research and analysis of the market of users of fashion chlothing in Ljubljana. The introduction contains definition of the problem, methodology and research questions, which provided necessary help with the execution of the market research. The teoretical part contains a presentation of store activity through the extended marketing mix 7Ps and targeted marketing. A part of this paper was also devoted to the strategy of marketing strategy of fashion chlothes and quality, as well as research of user satisfaction fashionable clothes. The recognition of fashion chlotes market has been demosntrated on a concrete example of a company. A market research and analysis is presented in connection to market information system (MIS), followed by answers to the research questions and the closure.
Sekundarne ključne besede: - store activity with added services - marketing mix - quality of the goods - user satisfaction - questionnare;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 57 f.
ID: 9171738
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomska naloga