Jurij Selan (Grafični oblikovalec), Tatjana Devjak (Urednik), Igor Saksida (Urednik), Igor Saksida (Urednik), Tatjana Devjak (Recenzent), Igor Saksida (Recenzent), Sanja Berčnik (Recenzent), Jera Gregorc (Recenzent), Mojca Lipec-Stopar (Recenzent), Igor Saksida (Recenzent), Zlatan Magajna (Recenzent), Jurij Selan (Recenzent), Darija Skubic (Recenzent), Saša Ziherl (Recenzent), Darja Zorc-Maver (Recenzent), Tomaž Petek (Recenzent)

Povzetek

Posvet Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani , katerega osnovna name- na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na bralno pi - smenost . Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme - nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene, izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.

Ključne besede

funkcionalna pismenost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.32 - Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na domači konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.014.22(082)(0.034.2)
COBISS: 286663680 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-194-2
Št. ogledov: 974
Št. prenosov: 92
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: education;reading;literacy;vzgoja in izobraževanje;branje;pismenost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
ID: 9179751
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, predavanje v okviru cikla predavanj 5 za vzgojo, 19. januar 2017, Gimnazija Nova Gorica
, diplomsko delo