magistrsko delo
Špela Korošec (Avtor), Karin Širec (Mentor)

Povzetek

Težavno podjetniško okolje, neugodne razmere za nastajanje in razvoj podjetja, trojna vloga, vloga matere, žene in gospodinje ter strah pred neuspehom, so najpogostejši razlogi, za skromen delež ženskih podjetnic v Sloveniji. Kljub dejstvom, da so v povprečju ženske bolj izobražene kot moški, da se plačilna politika med spoloma izravnava ter, da si Evropska unija v zadnjih letih močno prizadeva za krepitev žensk v podjetništvu, kar nenazadnje ugodno vpliva na gospodarsko rast držav, je delež podjetnic še vedno nižji od deleža moških, ki so aktivno vključeni v podjetništvo. Ženske v Sloveniji, so na vodilnih položajih predvsem na področju marketinga, mode in storitvenih dejavnosti, medtem ko je večji delež moških podjetnikov, na vodilnih položajih na področju informacijske tehnologije in v gradbeništvu. V magistrski nalogi obravnavamo pojav podjetništva, ženskega podjetništva ter apiracijskih ravni in proučujemo, ali spol je tisti dejavnik, ki riše ločnico med aspiracijskimi ravnmi posameznikov.

Ključne besede

podjetništvo;žensko podjetništvo;rast podjetja;aspiracijske ravni;inovativnost;internacionalizacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [Š. Korošec]
UDK: 005.412-055.2(043.2)
COBISS: 12737308 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1072
Št. prenosov: 122
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of female entrepreneurship and growth aspiration
Sekundarni povzetek: Challenging business environment, unfavourable conditions for the establishment and development of enterprises, a triple role - role of mothers, wives and housewives, and fear of failure are the most common reasons for a modest proportion of female entrepreneurs in Slovenia. Despite the fact that on average women are more educated than men, that the remuneration policy between genders is equalising and that the European Union has put significant efforts to strengthen women's entrepreneurship in recent years, which ultimately has a favourable effect on the economic growth of countries, the share of women entrepreneurs are still lower than the proportion of men who are actively involved in entrepreneurship. Women in Slovenia are occupying leading positions mainly in marketing, fashion and service sector, while there is a greater proportion of men entrepreneur occupying leading positions in information technology and construction businesses. This master thesis deals with the phenomenon of entrepreneurship, women's entrepreneurship and aspiration levels. It examines whether gender is a factor which draws a distinction between aspiration levels of individuals.
Sekundarne ključne besede: entrepreneurship;female entrepreneurship;aspiration level;business growth;innovation;internationalization;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 90 str.
ID: 9583447