magistrsko delo

Povzetek

Strategija vstopa blagovne znamke Victoria Secret na slovenski trg

Ključne besede

Slovenija;tekstilna industrija;prodaja;franchising;blagovne znamke;strategija;trženje;trg;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Šenk]
UDK: 339.13
COBISS: 23765222 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 978
Št. prenosov: 200
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Entry strategy of the Victoria secret brand into Slovenian market
Sekundarne ključne besede: Slovenia;textile industry;sales;franchising;brands;strategy;marketing;market;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 62, 14 str.
ID: 9608047
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer luksuznih blagovnih znamk