zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Neva Lotrič (Avtor), Alenka Slavec (Mentor)

Povzetek

Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetju

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;trgovska blagovna znamka;strategija trženja;planiranje;pospeševanje;distribucija;cena;prodaja;poslovno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Lotrič]
UDK: 339.13
COBISS: 23982822 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 683
Št. prenosov: 122
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing plan to introduce a new product in a selected company
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;store brand;marketing strategy;planning;promotion;distribution;price;sales;business communication;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: I, 27, 2 str.
ID: 10928768