magistrsko delo
Andraž Rot (Avtor), Jurij Jaklič (Mentor)

Povzetek

Analiza ključnih dejavnikov pripravljenosti na uvedbo avtomatizacije trženja v izbranem podjetju

Ključne besede

trženje;avtomatizacija;strategija trženja;elektronsko trženje;poslovno komuniciranje;case study;podjetje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Rot]
UDK: 659.2
COBISS: 24681446 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 478
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of key preparedness factors for marketing automation implementation: a case of a selected company
Sekundarne ključne besede: marketing;automation;marketing strategy;electronic marketing;business communication;case study;enterprises;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 71, 13 str.
ID: 10991685