zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Hana Erman (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Analiza trženja hitre mode

Ključne besede

trženje;tekstilna industrija;oglaševanje;oglas;blagovne znamke;vedenje potrošnikov;primeri;Zara;H&M;Primark;Topshop;Forever 21;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [H. Erman]
UDK: 366
COBISS: 32605955 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 381
Št. prenosov: 50
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Fast fashion marketing analysis
Sekundarne ključne besede: marketing;textile industry;advertising;advertisement;brands;consumer behaviour;cases;Zara;H&M;Primark;Topshop;Forever 21;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 28 str.
ID: 12252333
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, ǂthe ǂmediating role of brand impressions and brand attitudes
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer