diplomsko delo
Anja Krajnc (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

V zaključnem delu z naslovom Razumevanje navodil in razvoj besednjaka otrok v prvem starostnem obdobju je avtorica s pomočjo izbrane literature v teoretičnem delu najprej predstavila jezik, mišljenje in govor. V nadaljevanju je opredelila razvoj govora, potek razvoja govora, metode in načine dela pri delu z otroki, pojasnila, kako in s čim spodbujamo govorni razvoj otrok v vrtcu in poslušanje. Namen empiričnega dela je raziskati otrokovo razumevanje govora in podanih navodil v časovnem obdobju petih mesecev. Ugotoviti želimo razvoj besednjaka otrok v času med prvim in drugim preverjanjem. Rezultati, pridobljeni na podlagi izvedbe empiričnega dela, so pokazali, da otrokov govor in besednjak napredujeta. Pri nekaterih otrocih hitreje kot pri drugih. Ob drugem preverjanju so se v večini vsi otroci odzvali navodilu in za razliko od prvega preverjanja še zraven kaj povedali.

Ključne besede

diplomska dela;razvoj govora;besednjak;poimenovanje;razumevanje navodil;tvorjenje besednih zvez;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Krajnc]
UDK: 373.2:376.1-056.264(043.2)
COBISS: 23259400 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1289
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Understanding instructions and vocabulary development of children in the first age group
Sekundarni povzetek: In the theoretical part of the diploma thesis entitled Understanding instructions and vocabulary development of children in the first age group, the author presented language, thinking, and speech based on the literature of choice. Further, she defined speech development, process of speech development, methods and ways of working with children, how and with what can we encourage speech development of kindergarten children, as well as listening. The purpose of the empirical part was to research a child's understanding of speech and given instructions within a time period of five months. We tried to find out how a child's vocabulary developed between the first and second testing. The results acquired based on the empirical part showed that a child's speech and vocabulary progressed. In some children, however, faster compared to others. In the second testing, more or less all children responded to the instructions, and compared to the first testing, they even said some more.
Sekundarne ključne besede: theses;speech development;naming;understanding of instructions;formation of phrases;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 73 f.
ID: 9609632