diplomsko delo
Marina Hrovat (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu z naslovom Spodbujanje glasovnega in vidnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju smo se ukvarjali z razvojem vidnega in glasovnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju. Pri tem smo se opirali na teoretična izhodišča o pismenosti in govornem razvoju. Predstavili smo didaktične igre, ki bodo zadovoljile otrokovo zanimanje za branje in pisanje na njegovi starostni razvojni stopnji. Cilj diplomskega dela je zbrati, ugotoviti in predstaviti različne možnosti načrtovanja in organizacije dejavnosti, ki podpirajo otrokovo radovednost za glasovno in vidno zaznavanje ter ugotoviti, ali vzgojitelji s pomočjo didaktičnih sredstev pripomorejo k razvoju le-teh.V empiričnem delu smo raziskali otrokov napredek na področju vidnega in glasovnega zaznavanja. Obdelali smo zmožnosti prepoznavanja in poimenovanja sličic/predmetov, uspešnost otrok v igri spomin in zmožnosti prepoznavanja in poimenovanja zvokov. Podatki, ki smo jih pridobili, so prikazali vidno stopnjo napredka med prvim in drugim preverjanjem.

Ključne besede

diplomska dela;glasovno zaznavanje;vidno zaznavanje;razvoj govora;prvo starostno obdobje;didaktične vaje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Hrovat]
UDK: 373.2:159.946.3(043.2)
COBISS: 23799048 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1518
Št. prenosov: 305
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Stimulation of auditory and visual perception in the first age group
Sekundarni povzetek: The present thesis with the title Promotion of voice and visual perception in the first year bracket deals with the development of visual and voice perception of children in the first year bracket. It is based on theoretical starting points on literacy and development of speech. It includes a presentation of educational games that would stimulate children's interest in reading and writing at their development level. The objective of the thesis was to compile, find out and present different options for planning and organizing activities that support children's interest in visual and voice perception and to find out whether pre-school teachers could improve this by using educational tools. The empirical part includes a study of children's progress in the field of visual and voice perception. The study evaluated children's ability to recognize and name pictures/objects, to play a memory game and to recognize and name sounds. The results revealed evident progress between the first and the second evaluation.
Sekundarne ključne besede: theses;voice perception;visual perception;speech development;the first age bracket;educational exercises;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 71 f., [9] f. pril.
ID: 10918595