diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Povzetek
Množični mediji so zaradi različnih sprememb v družbi postali pomemben del vsakdanjega življenja. Ljudje se obračajo nanje, ko želijo pridobiti informacije o tem, kaj se okoli njih dogaja. S svojimi informacijami oziroma z načinom, na katerega jih posredujejo, mediji vplivajo na javno mnenje, zaradi česar postajajo vedno pomembnejši tudi za podjetja in organizacije, ki lahko s pomočjo medijev okrepijo svoj položaj na trgu in v družbi. Za podjetja je pomembno, da se s pojavljanjem v medijih pozitivno zapišejo v spomin potrošnikov, zaradi česar morajo imeti podjetja dobro urejeno področje družbene odgovornosti in o njem tudi komunicirati. Proučevali smo, kakšna je bila medijska vidljivost podjetij, ki so uvrščena v Prvo kotacijo Ljubljanske borze, tako da smo analizirali štiri največje slovenske dnevnike.
Ključne besede
medijske komunikacije;množični mediji;podjetja;podoba podjetja;imidž podjetja;ugled podjetja;medijska prepoznavnost;korporativna družbena odgovornost;korporativna identiteta;teorija prednostnega tematiziranja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2011 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[T. Pogorevc] |
UDK: |
316.77:334.72(043.2) |
COBISS: |
15186198
|
Št. ogledov: |
10490 |
Št. prenosov: |
182 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Economic and social role of business in the mass media |
Sekundarni povzetek: |
Mass media have become an important part of everyday life due to various changes in society. People are turning to them when they want to acquire information about what is happening around them. Through its information, or the manner in which the media provide information, they impact on public opinion, which is becoming increasingly important for companies and organizations that can use the media to strengthen their position in the market and society. For businesses, it’s important that the appearance in the media is positively written in the memory of customers. Therefore, the business should have a well-regulated area of social responsibility and communicate about it through the media. We research the media visibility of companies listed on the Prime market of Ljubljana Stock Exchange through analyzing the biggest four Slovenian dailies. |
Sekundarne ključne besede: |
business;economy;mass media;corporate social responsibility;corporate reputation;corporate identity;corporate image;Agenda-setting theory; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
X, 76 f. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;forms of organization and cooperation in the economy;oblike organiziranja in sodelovanja v gospodarstvu; |
ID: |
1013998 |