Damjan Mlakar (Avtor), Drago Sever (Avtor)

Povzetek

This article offers a survey of the current decentralised form of railway traffic management within the public railway infrastructure in the The Republic of Slovenia, which is the result of out-of-date and worn-out safety installations of railway stations and railway lines. The article presents a new model of railway traffic management as the basis for efficient activity and harmonization of railway traffic management in the The Republic of Slovenia to the systems of railway traffic management within EU. This article presents the advantages of a centralised system of railway traffic management and demonstrates that the application of this system can solve the problem of decentralized traffic management as a function of the new infrastructure manager.

Ključne besede

traffic management;centralization of railway traffic;traffic management centre;railway trafic management model;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
UDK: 656.2.01
COBISS: 12048150 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0353-5320
Št. ogledov: 770
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vodenje železniškega prometa v funkciji novega upravljalca infrastrukture
Sekundarni povzetek: Članek podaja pregled današnje decentralizirane oblike vodenja železniškega prometa na javni železniški infrastrukturi v Republiki Sloveniji, ki je posledica zastarele in dotrajane opremljenosti postaj in prog s signalnovarnostnimi napravami. V članku je predstavljen novi model vodenja železniškega prometa kot osnova za učinkovito delovanje in prilagajanje vodenja železniškega prometa v Sloveniji s sistemom vodenja prometa v državah Evropske unije. Članek podaja prednosti, ki jih dosega centraliziran sistem vodenja železniškega prometa ter dokazuje, da se z uporabo predlaganega modela lahko reši problem decentraliziranega vodenja prometa v funkciji novega upravljavca infrastrukture.
Sekundarne ključne besede: upravljanje prometa;centralizacija železniškega prometa;center vodenja prometa;model vodenja železniškega prometa;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 387-394
Letnik: ǂVol. ǂ19
Zvezek: ǂno. ǂ6
Čas izdaje: 2007
DOI: 10.7307/ptt.v19i6.974
ID: 10840798
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, magistrsko delo na študijskem programu 2. stopnje UM
, diplomsko delo strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa